dissabte, 12 de desembre del 2009

En Joan, en José, i el síndrome d'Estocolm

La Vicky, companya de feina, un dia em deia: "Si em toca la grossa de la loteria europea, quins caps de setmana! I quines vacances!" Jo li vaig dir: "Vicky, no estàs preparada per tenir milions. Si et toca la grossa, per tu, s'hauran acabat els caps de setmana i les vacances. Viuràs una festa diària."
Ahir, Joan Herrera, secretari general d'ICV i candidat a les pròximes eleccions al Parlament català, deia fent referència a les consultes convocades per demà, que els catalans on ens juguem els quartos és en la sentència del TC sobre l'Estatut.
Avui, José Zaragoza, secretari d'organització del PSOE de Catalunya deia que els que sempre estan en contra dels avenços de Catalunya en l'autogovern utilitzaran les consultes d'aquest cap de setmana en contra de l'Estatut.
Herrera i Zaragoza estan tan poc preparats per afrontar l'esdevenidor del nostre país, com la meva companya Vicky ho estava per convertir-se en milionària.
Joan, José, no cal que us preocupeu tant pel TC, per l'Estatut i pel que diguin els que estan contra els avenços de Catalunya. Amb la independència s'hauran acabat tots aquests entrebancs. El dia que deixeu de patir el síndrome d'Estocolm ja us n'adonareu.